۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
آغاز تحویل خودرو‌های پیش فروش شده ایران خودرو | متقاضیان پیش فروش محصولات ایران خودرو بشتابید!
آغاز طرح تحویل فوری محصولات پیش فروش ایران خودرو از هفته اینده می‌باشد.
کد خبر: ۳۲۸۱

به گزارش کارنا، پیش فروش ایران خودرو یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودرو‌های جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودرو‌ها به بازار عمومی عرضه شوند. پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودرو‌های جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند. یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل "سمند" است. از جمله خودرو‌های سواری مانند "پژو ۴۰۵"، "دنا"، "تیبا" و "دوازده سوپر". همچنین، خودرو‌های وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند. برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند.

اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره واگذاری خودرو‌های پژوپارس
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به گزارشی با عنوان دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس! توضیحاتی ارسال کرد که به شرح زیر است.

در متن منتشر شده، ادعا شده است که شرکت ایران خودرو تعمدا تحویل محصول پارس را به بهار امسال موکول کرده تا بتواند با دریافت مجوز، قیمت‌ها را افزایش دهد، این در حالی است که تا روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته که مجوز تولید این محصول از سوی سازمان ملی استاندارد تا بهار سال ۱۴۰۳ تمدید شده، تولید و شبکه گسترده تأمین ایران خودرو برای محصول سورن به عنوان جایگزین پارس برنامه‌ریزی کرده و با تمدید مهلت تولید از سوی سازمان استاندارد، خطوط تولید و شبکه تأمین ایران خودرو که برای تولید برنامه‌ریزی بلندمدت دارند، ناگزیر از بازگشت به شرایط قبل و سفارش گذاری برای تأمین قطعات محصول پارس شده است که این امر نیازمند زمان برای تغییر سفارش‌گذاری و تأمین قطعات بوده است.

منبع: پیشنهاد ویژه

ارسال نظر